Impreza

Obóz „Dziesięć Przygód”

wiek: 10-12, 13-15, 16-18 lat

Mazury - Gierłoż

terminy / Rezerwacja online!

kododdoopiscena
10P 124-06-202430-06-2024 1899
Rezerwuj
10P 201-07-202409-07-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 310-07-202418-07-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 419-07-202427-07-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 528-07-202405-08-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 606-08-202414-08-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 715-08-202423-08-2024
Rabat 300 zł do 31.12.23
2599
Rezerwuj
10P 824-08-202430-08-20241799
Rezerwuj

..:: MIEJSCE OBOZU - OŚRODEK
Gierłoż - Ośrodek Księżycowy Dworek.
Rozpoczęcie obozu pierwszego dnia od godziny 16.00, zakończenie ostatniego dnia do godz. 10.00.

..:: DOJAZD ZORGANIZOWANY

  • Dojazd zorganizowany z opieką pilota: autokarem lub pociągiem za dopłatą. Rozkład jazdy i lista przystanków tutaj
  • Dojazd własny: do miejsca obozu pierwszego dnia od godziny 16.00, wyjazd ostatniego dnia do godziny 10.00.

..:: DLA KOGO JEST TEN OBÓZ?

  • Dla wszystkich, którzy lubią różnorodne aktywności i zajęcia i chcą codziennie robić coś innego. Jeśli szczególnie zainteresują Was jakieś obozowe aktywności, istnieje możliwość wykupienia wybranych dodatkowych zajęć podczas trwania obozu.

..:: CHARAKTERYSTYKA IMPREZY, PROGRAM
Wcale nie trzeba opłynąć Hornu kajakiem czy podróżować po dzikiej Amazonii, by zakosztować przygody. Czasami czai się ona tuż za rogiem. Nawet w odwiedzanych przez tłumy turystów Mazurach są miejsca, które wciąż czekają na swoich odkrywców.
Na obozie  przeżyjecie codziennie nowe przygody. Nie mamy czasu na nudę, ciągle robimy coś ekscytującego. A po pełnych emocji zajęciach i wyprawach znajdziemy czas na chwilę odpoczynku na plaży i kąpiele w jeziorze.

..:: PROGRAM PODSTAWOWY (zawarty w cenie)
Przygoda pierwsza – żeglarstwo
Zaczniemy od nauki podstaw - stawiania żagli, obsługi osprzętu, zachowania na pokładzie, zasad bezpieczeństwa. Później rejs po jeziorze na pokładzie jachtu żaglowego. Wszyscy będą uczyli się sterować, obsługiwać żagle i liny. Zacumujemy na brzegu bezludnej wyspy, wpłyniemy do Zatoki, gdzie poszukamy źródełka z bardzo czystą wodą. Wieczorem na żeglarskim ognisku nauczymy się śpiewać szanty i piosenki żeglarskie.

Przygoda druga - paintball i elementy survivalu

Nasze zmagania będą odbywać się w terenie, na leśnych polanach i przecinkach, wśród zróżnicowanego terenu a czasem będą częścią większych manewrów, w których paintballowe starcie będzie jednym z wielu elementów. Na naszych Uczestników będą czekać zadania, które nauczą ich radzenia sobie w trudnych i nietypowych sytuacjach. Poznają tajniki budowy schronień, przyrządzania posiłków z darów leśnej i wodnej kuchni, maskowania, a także pokonywania podmokłych terenów. Wybudowane schronienia będą stanowić naszą bazę wypadową. W teren wyruszą zawiadowcy, aby wykryć tajne obozowisko. Nauczymy się skrycie podchodzić przeciwnika, nawiązywać łączność za pomocą krótkofalówek, działać w większych i mniejszych grupach a także samodzielnie.

Przygoda trzecia – szaleństwo na deskach

Super zabawa w upalne dni. Zajęcia z równowagi, gry i zabawy na deskach, cholowanie za motorówką.

Przygoda czwarta – quady

Przed Tobą kolejna, niezwykła przygoda. Tym razem quady. Umożliwiają nam bezpieczne i stabilne pokonywanie nawet najtrudniejszych terenów. Dają poczucie swobody i wolności. Obecnie są bardzo popularne i modne. Pierwsze jazdy z instruktorem i pod jego czujnym okiem, odbywają się na prostym terenie, następnie pokonujemy coraz większe wertepy aż do rajdu w terenie. Okolice ośrodka obfitują w tereny wymarzone do jazdy na tych maszynach - leśne drogi i dróżki, dzikie ścieżki, mokradła, poprzecinane większymi i mniejszymi pagórkami lub wzniesieniami, a wszystko to nad pięknymi i czystymi mazurskimi jeziorami.

Przygoda piąta - Wilczy Szaniec

Niezależnie czy jesteś pasjonatem historii, interesujesz się przyrodą czy zwyczajnie szukasz ciekawego miejsca do odwiedzenia, będąc na Mazurach, nie możesz przegapić ruin Byłej Kwatery Wojennej Adolfa Hitlera o kryptonimie „Wilczy Szaniec” (Wolfsschanze / Wolf’s Lair).
Wilczy Szaniec to miasteczko bunkrów otoczone lasem, jeziorami i bagnami. To największa i najbardziej rozpoznawalna polowa kwatera dowodzenia Adolfa Hitlera, która była w użyciu od 1941 do 1945 roku. Wilczy Szaniec zlokalizowany jest w Gierłoży koło Kętrzyna i dziś, mimo faktu iż Kwatera została wysadzona przez wycofujących się Niemców – jest wspaniałą atrakcją turystyczną, odwiedzaną przez niemal ćwierć miliona turystów rocznie. Bunkry wciąż kryją wiele zagadek i imponują swoimi rozmiarami, rozmachem oraz solidnością.


Przygoda szósta - zajęcia linowe

Zwolennicy adrenaliny będą mogli spróbować swych sił w parku linowym. Mosty linowe, zjazdy, przeszkody dostarczą uczestnikom niezapomnianych emocji, pozwolą przeżyć niesamowitą przygodę na wysokości z dużą dawką adrenaliny. Zabawa w parku linowym to możliwość sprawdzenia swoich sił i swego charakteru w ekstremalnych warunkach na trasach o różnym stopniu trudności. Park linowy obsługiwany jest przez profesjonalną grupę posiadającą odpowiedni sprzęt i doświadczenie.

Przygoda siódma - wyprawa kajakowa wokół jeziora 
Dzięki mocno rozwiniętej linii brzegowej jeziora z wieloma cyplami, zatokami i wyspami Nasza podróż kajakiem będzie wyprawą pełną przygód. Odkryjemy zakątki niedostępne od strony lądu, z bujną fauną i florą.
  

Przygoda ósma - Park Dzikich Zwierząt Kadzidłowo
Park Dzikich Zwierząt Kadzidłowo znajduje się na terenie Puszczy Piskiej. To położone na rozległym terenie obszerne wybiegi dla zwierząt. Na miejscu mamy możliwość karmienia zwierząt specjalną karmą, którą można kupić na miejscu. Oprócz wielu znanych i popularnych gatunków zwierząt spotkamy tu wilka, rysia, łosia, bociana czarnego i wiele innych.

Przygoda dziewiąta - wykrywacze metali

Zobaczymy jak działają urządzenia do wykrywania metali. Podzieleni na drużyny, będziemy musieli przeszukać teren, na którym zakopano różne metalowe przedmioty. Czy uda się nam je odnaleźć? Super zabawa w duchu rywalizacji, oparta na zasadach gry zespołowej.

Przygoda dziesiąta - strzelanie i gra terenowa
Wiatrówki, łuki, tomahawki, oszczepy, proce. Będziemy ćwiczyć nasze umiejętności w strzelaniu do tarczy i ukrytych celów. Dowiecie się, czy trudno jest trafić w tarczę nawet z niewielkiej odległości. Czy uda nam się dorównać bohaterom znanym z westernów?


..:: PROGRAM DODATKOWY (zawarty w cenie obozu)

  • Kajaki lub rowery wodne
    Wszędzie dostępne, popularne jednostki do rekreacji wodnej. Nauczymy się sprawnie sterować i wiosłować. Popłyniemy na wyprawy po jeziorze.
  • Plażowanie i kąpiele
    Czyli słodkie leniuchowanie, plażowanie i kąpiele.

..:: PROGRAM DODATKOWY DLA CHĘTNYCH UCZESTNIKÓW (zawarty w cenie obozu)

  • Survival (na wybranych turnusach)
    Przygotowanie prowizorycznego schronienia, budowa szałasów i legowisk z zastosowaniem podręcznych środków. Leśna i wodna kuchnia. Wyznaczanie kierunków świata, podstawy posługiwania się mapą i kompasem, wykonywanie szkiców przebytej drogi i terenu - w tym wykonanie planu terenu z uwzględnieniem skali, znaki patrolowe, imprezy na orientację.
  • Podchody
    Gra harcerska polegająca na ściganiu jednej grupy osób przez drugą i wykonywaniu po drodze różnych zadań. Uciekinierzy co jakiś czas układają z patyków, szyszek, kamieni lub rysują w ziemi kierunek swojej ucieczki oraz umieszczają na trasie kartki z zadaniami. Grupa pościgowa wyrusza 15-30 minut później. Muszą po drodze wykonać wszystkie przygotowane dla nich zadania i to udokumentować. Zabawa daje najwięcej radości jeśli ma miejsce w terenie, w którym nikt nie będzie nam przeszkadzał, wykonywanie poleceń nie będzie utrudnione i łatwo odnajdziemy wszystkie wskazówki. Idealnym wydaje się być nasz pobliski las.
  • Olimpiada Wodna
    Rywalizacja w atmosferze zabawy, podzieleni na drużyny weźmiemy udział w wielu wodnych konkurencjach.
  • Olimpiada Sportowa
    Podzieleni na małe drużyny weźmiemy udział w wielu konkurencjach. Na uczestników czeka kilkanaście stacji, na których muszą wykonać określone zadania jak na przykład „bieg kelnera”, „kto ma więcej piegów”, „wyścig z arbuzem, „bieg w parach z balonem napełnionym wodą”. Drużyna, która uzyska najwięcej punktów wygrywa olimpiadę.


..:: PROGRAM WIECZORNY (po kolacji, zawarty w cenie obozu)

Wieczorne Ogniska. Wspólnie spędzone wieczory przy ognisku, gitarze i kiełbaskach. Gry i Zabawy Stolikowe.
W atmosferze dobrej zabawy i zdrowej rywalizacji, weźmiemy udział w prawdziwej burzy mózgów. Nocny Maraton Filmowy. Odbywa się raz podczas trwania obozu. Filmy puszczane są z projektora. Młodsi uczestnicy oglądają filmy wybrane przez siebie do godziny 24.00. Starsi obozowicze do rana. Staramy się stworzyć klimat jak w kinie – popcorn i picie czeka na uczestników nocy filmowej. Gra Flagi. Uczestnicy zostają podzieleni na dwie drużyny, każda z nich otrzymuje flagę, której musi bronić. Celem zabawy jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej. Jest to strategiczna gra, która bardzo integruje grupę, a żeby wygrać pojedynek, współpraca jest w niej nieodzownym  elementem. Nie sprawność jest najważniejsza w tej grze, a strategia ataku na flagę przeciwnika. Dyskoteki. Super zabawa przy dobrej muzyce do późnych godzin wieczornych. Baloniada. Balony napełnione wodą, ręczniki i zabawa na całego, na mokro. Festiwal Kolorów. To coraz bardziej popularna zabawa polegająca na wyrzucaniu w górę przez uczestników różnokolorowych proszków, które tworzą wielką chmurę barw! Festiwal wypełnia atmosfera wiecznej wesołości. Młodsi i starsi, wszyscy tańczą, śpiewają i bawią się, rzucając Kolory w powietrze! I wiele innych różnorodnych zajęć.

..:: WIECZORNA KAWIARENKA - tylko dla uczestników obozów Wandrusa  
to kilka sal do wyłącznej dyspozycji starszych uczestników obozów Wandrusa z bilardem, xboxem, ping-pongiem, oraz tuż obok z miejscem do grillowania i na ognisko. To miejsce, gdzie starsi uczestnicy mogą spędzać czas wieczorem, pod nadzorem kadry, także w czasie początków "ciszy nocnej". Tutaj wspominamy obozowy dzień, oglądamy filmy, gramy w mafię, w bilard, czy ping-ponga. Od czasu do czasu przy tej okazji grillujemy, robimy gofry lub popcorn czy pieczemy kiełbaski przy ognisku. Jednocześnie w miejscach noclegu (w domkach, pokojach) obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00.

Happy End
Wszystkie chwile, nawet te najbardziej miłe szybko mijają, ale nawet koniec może być radosny. Podczas wieczornego spotkania z uczestnikami podsumujemy cały obóz, rozdamy pamiątkowe dyplomy i koszulki. A potem ostatnia obozowa dyskoteka i odliczanie dni do następnych wakacji. Pamiętajcie, że cudowne wspomnienia wakacyjnych dni będą Wam towarzyszyć przez cały rok.

..:: DOJAZD ZORGANIZOWANY
Za dopłatą, pociągiem lub autokarem z opieką pilotów zapewniamy z kilkudziesięciu miast w Polsce. Przy każdej opcji dojazdu zorganizowanego uczestnicy dowożeni są dojazdem zorganizowanym Wandrusa z opieką do ośrodka/miejsca obozu i wracają dojazdem zorganizowanym z ośrodka do wybranego miasta.
Jeśli wybieramy dojazd zorganizowany na obóz zaznaczamy to wypełniając formularz rezerwacji na obóz (przy cenach i terminach).

  • Szczegółowy rozkład jazdy jest tutaj


..:: WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT ORGANIZACJI I PRZEBIEGU OBOZU
..:: ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE

Gierłoż - Ośrodek Księżycowy Dworek. Rozpoczęcie pierwszego dnia od godziny 16.00, zakończenie ostatniego dnia o godzinie 10.00.

..:: DOJAZD ZORGANIZOWANY, ROZKŁAD JAZDY, LISTA PRZYSTANKÓW
Za dopłatą, pociągiem lub autokarem z opiekunem, z kilkudziesięciu miast w Polsce. Rozkład jazdy i lista przystanków tutaj

..:: CENA ZAWIERA

  • Zakwaterowanie - zakwaterowanie w pawilonach hotelowych w pokojach 2, 3 i 4 osobowych (w każdym pokoju łazienka - wc i prysznic, telewizor) oraz w dużych domkach-bungalowach (w każdym łazienka - wc+prysznic).
  • Wyżywienie - całodzienne w stołówce ośrodka od kolacji pierwszego dnia do śniadania ostatniego dnia.
  • Kadra - wykwalifikowani instruktorzy, wychowawcy.
  • Ubezpieczenie - NW
  • Realizację programu w blokach zajęciowych, z podziałem na grupy, w zależności od pogody i kondycji uczestników.
  • Sprzęt - potrzebny do realizacji programu, w miarę potrzeb. Quady - kaski ochronne. 

..:: ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ
Dojazd autokarem lub pociągiem więcej tutaj. Program Dodatkowe Atrakcje więcej tutaj. Obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.

..:: DOKUMENTY, GŁÓWNE WYMAGANIA

Wiek 10 lat. Zgłoszenie uczestnictwa-umowa, karta kolonijna ze zgodą rodziców (wzory w biurze). Legitymacja szkolna.

..:: NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ
Wyżej wymienione, odpowiednio wypełnione dokumenty, ubranie przeciwdeszczowe, ubranie polowe (stare spodnie, bluzy), buty sportowe typu adidasy, strój kąpielowy, dres, ubiór sportowy, ciepły sweter lub polar, nakrycie głowy, okulary przeciwsłoneczne, środki na komary, krem z filtrem UV. Latarkę, kompas, zegarek, mały plecak. Prosimy o zaopatrzenie uczestników w podstawowe leki (przeziębienie, ból gardła, uczulenia, środki na oparzenia słoneczne). Buty trekingowe "za kostkę", rękawiczki motocyklowe lub rowerowe "bez palców". 2 zdjęcia legitymacyjne do książeczki quadowej i karty quadowej. Kaucja zwrotna 50 zł.

  • Pełna lista wyposażenia i poradnik Wandrusa co zabrać na obóz i jak się spakować na obóz - tutaj

..:: UWAGI
Nie odpowiadamy za ukradziony, utopiony lub zagubiony bagaż - zalecamy uczestnikom jego dodatkowe ubezpieczenie.

Galeria imprezy